Designed to amaze

Designed to amaze

A yacht with sleek, weightless contours, designed by Stefano Righini, that hide spacious interiors.

Elegance and informal charm.

Elegance and informal charm.

The interior design is by Achille Salvagni, who chose the coloured lacquers that range from purple to powder blue and are cleverly calibrated to deliver new standards of class and refinement, in a constantly evolving approach to design that is never a foregone conclusion.

Carbon-Tech Generation

Carbon-Tech Generation

Midway between charm and technology, the Grande 25 Metri has a Carbon Tech superstructure, roll-bar, hard top and transom.

Charm and technology

Charm and technology

A streamlined yacht that seems sculpted in wind, with ample space for life in the open air, to keep the connection with the sea alive.

Exterior

Interior

Video

Layouts

Features

Carbon-tech generation


The use of carbon fibre is a construction choice that allows volumes and surfaces to be increased in size while keeping the same weight, therefore maintaining excellent levels of dynamic stability.
Carbon fiber lamination is applied to:

  • superstructure
  • flybridge
  • radar arch
  • hard top (opt)
  • platform

EPS Direcție asistată electronic


La postul de comanda, sistemul inovator de direcție asistata electronic vă oferă o senzație similară conducerii unui vehiculul de top. Proprietarul poate configura reacția directie reglând rotirea volanului și efortul depus în funcție de viteză. Sistemul are, de asemenea, avantajul suplimentar de a elimina tubulatura hidraulică dintre stația de comanda și compartimentul pentru cârma.

Sistem automatic de reglare a trimului de la Humphree

Interceptoarele automate de la Humphree dau navei liftul de care are nevoie pentru a se ridica pe plan mai repede sau pentru a ajunge la trimul optim de funcționare. În acest fel, rezistența corpului este optimizată automat pentru fiecare viteză și stare de încărcare, ceea ce duce la creșterea vitezei și la un consum mai redus de carburant. Sistemul Humphree este alimentat electric de 12-24 V DC. Datorită designului Interceptorului, este nevoie doar de o cantitate mică de energie pentru a mișca lama în sus și în jos, chiar și in conditii de mare viteză.

Integrated Control Panel


The integrated control system by Raymarine has been customised to increase control potential: from engine data and alarms, to bilge and water discharge pumps, tank levels and engine room ventilation, right through to the sound system and the air conditioning units. The system can be accessed from both helm stations and remotely from a tablet.

HTS declaratia de Standard Tehnic Ridicat

Azimut Grande 25 Metri a fost proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde aplicate în industria de agrement pentru bărcile de producție. Cu certificarea CE de clasă A și NMMA, ambarcațiunea respectă cele două coduri de siguranță.

Superior level of privacy


A specially designed partition with sliding doors and the option to instantly switch between transparent and frosted glass allows the crew to move freely around the helm station and galley without encroaching in any way on the absolutely privacy of the owner and guests.

Crew quarters, comprising mess, a cabin for the captain and a second cabin with bunk beds, are accessed from a stairway aft of the superstructure.

Convertible lounging area


The bow area consists of a C-shaped sofa and a sun lounging area, a section of which is fitted with an electrically operated system that can create a spacious and spectacular lounge area with two sofas, next to a generously-sized sun lounging pad.

Caracteristici tehnice

Date tehnice principale
Lungime totală (inclusiv balustrada din prova)26,6 m (87' 3'')
Lungime coca (inclusiv platforma)23,99 m (78' 8'')
Lățimea maximă6,20 m (20' 4'')
Pescaj (inclusiv elicele, cu încărcătura maximă)1,85 m (6' 1'')
Deplasament (cu încărcătura maximă)77 t (169.754 lb)
Proiect
Materiale de construcțieCarbon Fiber + GRP
Exterior stil & concept Stefano Righini
Designer de interior Achille Salvagni Architetti
Designer de cocaP.L. AUSONIO Naval Architecture & Azimut R&D Dept.
Carena0
Builder Azimut Yachts
Cazare
Cabine 4 + 2 crew
Paturi 8 + 3 crew
Toalete 5 + 1 crew
Performanță
Motoare2 x MAN 1.650 mHP
2 x MAN 1.800 mHP (opt)
Viteza maximă (masa de la testele de performanță)up to 28 kn
Viteza de croazieră (masa de la testele de performanță)up to 24 kn
Capacitate rezervor
Motoare2 x MAN 1.650 mHP
2 x MAN 1.800 mHP (opt)
Capacitatea rezervorului de combustibil7200 l (1902 US Gal)
Capacitatea rezervorului de apă dulce1100 l (290.6 US Gal)

Datele se referă la condițiile UNI ISO 8666

Prezentările Azimut Yachts au fosr create și dezvoltate pentru a oferi utilizatorilor o reprezentare a iahturilor cât mai apropiată de adevăr posibil.
Finisările, echipamentul standard și varietatea de dotări opționale disponibil pot varia de la navă la navă.

Informațiile oferite de aceste materiale (Tururi Virtuale, imagini, filmări, etc…) sunt exclusiv în scop informativ. Deși Azimut Yachts se străduiește să vă pună la dispoziție pe acest site informații corecte, pot exista inexactități tehnice sau greșeli de tipar.
Azimut Yachts nu garantează exactitatea, exhaustivitatea și autenticitatea imaginilor sau reprezentărilor produsului arătat cu imaginea sau reprezentarea produsului în realitate.

Azimut Yachts își rezervă dreptul de a modifica în orice moment, fără să anunțe în prealabil, orice conținut și caracteristici ale oricărui iaht și megaiaht, inclusiv, dar nu limitat la culoare, materiale, dotări opționale și echipament.