The use of carbon fibre is a construction choice that allows volumes and surfaces to be increased in size while keeping the same weight, therefore maintaining excellent levels of dynamic stability.
Carbon fiber lamination is applied to:
Automatic interceptors by Humphree gives the vessel the lift it needs to get up on plane faster or to reach that optimum running trim. In this way the resistance of the hull is automatically optimised for every speed and load condition, this resulting in increased speed and lower fuel consumption.
The Humphree system is all electric powered by 12-24 Volt DC. Thanks to the design of the Interceptor it only requires a small amount of power to move the blade up and down, even under high speed operation.
Sistemul transferă automat combustibilul diesel de la rezervor la rezervor, asigurându-se că unghiul de inclinare este menținut aproape de zero în cazul distribuției variabile a încărcăturii și al alimentării cu combustibil.
Sistemul integrat de control de la Raymarine a fost personalizat pentru a crește potențialul de control: de la datele motorului și alarmele, pompele de santină și de evacuare a apei, nivelurile rezervoarelor și ventilația camerei motorului până la sistemul de sunet și la unitățile de aer condiționat.
Sistemul poate fi accesat de pe ambele posturi de căști și de la distanță de la o tabletă.
Azimut 72 a fost proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde aplicate în industria de agrement pentru bărcile de producție.
Cu certificarea CE de clasă A și NMMA, ambarcațiunea respectă cele două coduri de siguranță majore pentru ambarcațiunile sub 24 de metri.
Date tehnice principale | |
---|---|
Lungime totală (inclusiv balustrada din prova) | 22,64 m (74' 3'') |
Lungime coca (inclusiv platforma) | 22,05 m (72’ 4") |
Lățimea maximă | 5,60 m (18' 4'') |
Pescaj (inclusiv elicele, cu încărcătura maximă) | 1,82 m (5' 11'') |
Deplasament (cu încărcătura maximă) | 53.3 t (117.506 lb) |
Proiect | |
---|---|
Materiale de construcție | Carbon fiber + VTR/GRP |
Exterior stil & concept | Stefano Righini |
Designer de interior | Carlo Galeazzi |
Designer de coca | P.L. AUSONIO Naval Architecture & Azimut R&D Dept. |
Builder | Azimut Yachts |
Cazare | |
---|---|
Cabine | 4 + 1 crew |
Paturi | 8 + 2 crew |
Toalete | 4 + 1 crew |
Performanță | |
---|---|
Motoare | 2 x MAN CR V12 1400 mHP |
Viteza maximă (masa de la testele de performanță) | up to 32 kn |
Viteza de croazieră (masa de la testele de performanță) | up to 26 kn |
Capacitate rezervor | |
---|---|
Motoare | 2 x MAN CR V12 1400 mHP |
Capacitatea rezervorului de combustibil | 5200 l (1373 US Gal) |
Capacitatea rezervorului de apă dulce | 1100 l (290 US Gal) |
Datele se referă la condițiile UNI ISO 8666
Prezentările Azimut Yachts au fosr create și dezvoltate pentru a oferi utilizatorilor o reprezentare a iahturilor cât mai apropiată de adevăr posibil.
Finisările, echipamentul standard și varietatea de dotări opționale disponibil pot varia de la navă la navă.
Azimut Yachts își rezervă dreptul de a modifica în orice moment, fără să anunțe în prealabil, orice conținut și caracteristici ale oricărui iaht și megaiaht, inclusiv, dar nu limitat la culoare, materiale, dotări opționale și echipament.