Exterior

Interior

Video

Layouts

Features

Carbon-tech generation


The use of carbon fibre is a construction choice that allows volumes and surfaces to be increased in size while keeping the same weight, therefore maintaining excellent levels of dynamic stability.
Carbon fiber lamination is applied to:

  • deck (hybrid)
  • superstructure
  • flybridge
  • radar arch
  • hard top (opt)

Active trim control


Automatic interceptors by Humphree gives the vessel the lift it needs to get up on plane faster or to reach that optimum running trim. In this way the resistance of the hull is automatically optimised for every speed and load condition, this resulting in increased speed and lower fuel consumption.

The Humphree system is all electric powered by 12-24 Volt DC. Thanks to the design of the Interceptor it only requires a small amount of power to move the blade up and down, even under high speed operation.

Pompă automată de transfer de combustibil


Sistemul transferă automat combustibilul diesel de la rezervor la rezervor, asigurându-se că unghiul de inclinare este menținut aproape de zero în cazul distribuției variabile a încărcăturii și al alimentării cu combustibil.

Panou de control integrat


Sistemul integrat de control de la Raymarine a fost personalizat pentru a crește potențialul de control: de la datele motorului și alarmele, pompele de santină și de evacuare a apei, nivelurile rezervoarelor și ventilația camerei motorului până la sistemul de sunet și la unitățile de aer condiționat.

Sistemul poate fi accesat de pe ambele posturi de căști și de la distanță de la o tabletă.

HTS declaratia de Standard Tehnic Ridicat


Azimut 72 a fost proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde aplicate în industria de agrement pentru bărcile de producție.

Cu certificarea CE de clasă A și NMMA, ambarcațiunea respectă cele două coduri de siguranță majore pentru ambarcațiunile sub 24 de metri.

Caracteristici tehnice

Date tehnice principale
Lungime totală (inclusiv balustrada din prova)22,64 m (74' 3'')
Lungime coca (inclusiv platforma)22,05 m (72’ 4")
Lățimea maximă5,60 m (18' 4'')
Pescaj (inclusiv elicele, cu încărcătura maximă)1,82 m (5' 11'')
Deplasament (cu încărcătura maximă)53.3 t (117.506 lb)
Proiect
Materiale de construcțieCarbon fiber + VTR/GRP
Exterior stil & conceptStefano Righini
Designer de interiorCarlo Galeazzi
Designer de cocaP.L. AUSONIO Naval Architecture & Azimut R&D Dept.
BuilderAzimut Yachts
Cazare
Cabine4 + 1 crew
Paturi8 + 2 crew
Toalete 4 + 1 crew
Performanță
Motoare2 x MAN CR V12 1400 mHP
Viteza maximă (masa de la testele de performanță)up to 32 kn
Viteza de croazieră (masa de la testele de performanță)up to 26 kn
Capacitate rezervor
Motoare2 x MAN CR V12 1400 mHP
Capacitatea rezervorului de combustibil5200 l (1373 US Gal)
Capacitatea rezervorului de apă dulce1100 l (290 US Gal)

Datele se referă la condițiile UNI ISO 8666

Prezentările Azimut Yachts au fosr create și dezvoltate pentru a oferi utilizatorilor o reprezentare a iahturilor cât mai apropiată de adevăr posibil.
Finisările, echipamentul standard și varietatea de dotări opționale disponibil pot varia de la navă la navă.

Informațiile oferite de aceste materiale (Tururi Virtuale, imagini, filmări, etc…) sunt exclusiv în scop informativ. Deși Azimut Yachts se străduiește să vă pună la dispoziție pe acest site informații corecte, pot exista inexactități tehnice sau greșeli de tipar.
Azimut Yachts nu garantează exactitatea, exhaustivitatea și autenticitatea imaginilor sau reprezentărilor produsului arătat cu imaginea sau reprezentarea produsului în realitate.

Azimut Yachts își rezervă dreptul de a modifica în orice moment, fără să anunțe în prealabil, orice conținut și caracteristici ale oricărui iaht și megaiaht, inclusiv, dar nu limitat la culoare, materiale, dotări opționale și echipament.